wtorek, 16 czerwca 2015

Niskie poczucie własnej wartości a odchudzanie

Niskie poczucie własnej wartości jest jednym z najpaskudniejszych powodów nadwagi. Bardzo ciężko jest się tego pozbyć. Pamiętam bardzo dobrze, jak ważyłem 98 kilogramów. Miałem wtedy nadciśnienie tętnicze i był koniec roku szkolnego. Był to czas, gdy miałem maturę i egzamin zawodowy. Wszystko zaczęło się wtedy u mnie komplikować, bo wiele spraw naraz zaczęło mnie przytłaczać. Zerwała ze mną dziewczyna, nadciśnienie sprawiało, że było mi ciągle słabo, a w szkole też mi się nic nie udawało.
Nie zdałem matury, zresztą na własne życzenie, bo nie poszedłem na egzamin ustny z polskiego, nie zdałem egzaminu
zawodowego i nie wiedziałem, co mam ze sobą zrobić.
Jednym słowem — poddałem się. Czułem się przegrany, nic niewart, a moja przyszłość stała pod wielkim znakiem zapytania, bo co ja mam niby zrobić, skoro nawet nie mam matury?
Właśnie wtedy moje podjadanie przybrało dużo groźniejszy obrót, bo jadłem więcej niż zwykle i w ten sposób karałem się za to wszystko. Za to, że nie zdałem matury i egzaminu zawodowego. Za to, że zmarnowałem swoje życie.
Obwiniałem się za swoje wszystkie porażki i coraz bardziej się w tym pogrążałem. Możliwe, że też tak masz. Jeśli tak, to posłuchaj mnie teraz uważnie. Jesteś wart więcej, niż myślisz.
Stać Cię na dużo więcej, niż wielu ludzi mogłoby podejrzewać.
Wiem, bo ja też to kiedyś przeżywałem. Po raz kolejny próbowałem, ale nikt już we mnie nie wierzył. Tylko śmiali  się, że i tak znowu przytyję. Teraz już nikt się nie śmieje.
Teraz ci sami ludzie mnie szanują i podziwiają. Tak wiele się u mnie od tego czasu zmieniło. Skup się dobrze, bo teraz to będzie naprawdę bardzo ważne. Nie ma we mnie nic takiego, czego nie byłoby w Tobie. Jestem zwykłym człowiekiem tak jak Ty. Możesz osiągać dużo większe sukcesy niż ja i wiem to na pewno. Wiem, że stać Cię na to i na to zasługujesz.
Jak możesz zmienić to, jak się teraz czujesz? Musisz przede wszystkim wrócić do poprzednich stron tej publikacji i z uwagą wykonać wszystkie ćwiczenia. Tylko tyle.
Szczególnie polecam Ci rozdział o budowaniu pewności siebie i Sekret Urzeczywistniania Marzeń. To właśnie zawartość tych rozdziałów tak bardzo mi pomogła i wiem, że gdyby nie to, o czym tam czytałeś, to nie byłoby mnie tutaj. Proszę Cię, przyłóż się solidnie do tego, by wykonać wszystkie moje zalecenia, bo wiem, że one Ci bardzo pomogą. A więc do dzieła, życzę Ci powodzenia. Trzymam za Ciebie kciuki.
Udało nam się dobrnąć do końca kolejnego rozdziału.
Mam nadzieję, że wiele skorzystałeś na wykonywaniu wszystkich ćwiczeń. Pamiętaj, żeby ciągle wracać do tego, o czym się dowiedziałeś — by to wszystko stało się częścią Ciebie. Ja wiem, że w życiu tak bywa, iż po prostu brakuje nam czasu na rzeczy, które chcielibyśmy robić, ale zadaj sobie pytanie: czy warto poświęcać go na to wszystko, o czym się dowiedziałeś?
A jak bardzo chcesz schudnąć i zmienić swoje życie? Myślę, że w tym właśnie jest klucz do sukcesu. Musisz tego naprawdę bardzo chcieć. Ja musiałem spaść niemal na samo dno, żeby się z tego otrząsnąć. Musiałem przeżyć wielką frustrację w swoim życiu. Właśnie dlatego mi się udało. Teraz musi się  udać Tobie. Wierzę w Ciebie i proszę: daj z siebie wszystko.

Dasz radę. Wierzę, że potrafisz i wiem to na pewno.
WIĘCEJ INFORMACJI TUTAJ: Odchudzanie z pasją

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz